Pages

Monday, October 10, 2016

Shaklee pilihan saya

Assalamualaikum

Bila orang tanya pasal petua, saya akan bagitau yang saya ambil produk Shaklee.

Bila orang tanya pasal tips, saya akan share pengambilan Shaklee.

Bukan saya cakap atau share sebab nak menjual. Tapi, saya nak share kebaikannya. Saya nak ajak anda turut rasa kesannya. Sebab produk Shaklee mempunyai ujian klinikal. Kerana Shaklee mempunyai saintisnya sendiri.. kerana Shaklee mempunyai pakar pemakanannya sendiri.. kerana vitamin Shaklee ada yang lebih usia 90tahun.. kerana itu Shaklee masih lagi bertapak sehingga kini.. Itu niat saya.

Contoh conversation:
"Makin berseri la hang, Mie"
' Alhamdulillah.. konsisten pengambilan Shaklee'

"Ko amik jamu RCW ke, Milia?"
'Saya amik Shaklee la kak'
"Yeke Shaklee.. akak amik biasa je.. takde kesan pun.."
'Akak kena amik konsisten.. baru nampak hasilnya'

Terpulang kepada anda untuk terima atau tidak. Saya? Saya tetap nak kata Shaklee menjadi pilihan hati dalam bab supplement tambahan. Bukan UiTM di hati ya! Saya UMT graduate.. hehe

#promooktober
#promoomega
#omegaguard


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...