Pages

Friday, October 28, 2016

Omega Guard penawar ekzema

Assalamualaikum dan salam.sejahtera



Jom baca testimoni seorang pengguna Shaklee yang menderita ekzema, namun pulih sepenuhnya dengan pengambilan Omega Guard secara konsisten.

DULU SAYA ALAMI ECZEMA YANG TERUK..
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hari hari wajib kene

Macam kene gigit nyamuk besau besau

Hari2 wajib amik ubat gatal

Hari Hari tergaru garu macam k*

Kadang2 muka bengkak.. Kadang2 x leh napassπŸ˜‚πŸ˜‚

Hari hari seksa

Saya cakap dengan diri saya... Sampai bila aku nak terseksa macam ni???

Bila dah berjinak dengan shaklee..

Saya cuba omegaguard..

Dari hari2 kene... Dah jadi kadang2 je kene...

Saya konsisten lagi... Dari kadang2 kene dah mula jadi jarang2 kene.... Dan sekarang.... alhamdulillah...

LAMA DAH X KENE ECZEMA NI... SYUKURR!!

Rupanya ada penawar jugak eczema saya ni.. Ingat kan sampai mati terpaksa seksa macam dulu..

Syukur... Konsisten saya dengan omegaguard jadikan saya bebas eczema... KINI SAYA BEBAS NAK BERSHELL OUT sekali punn.. Dah x risau......

Cuma.. Omegaguard ni buat saya rasai kesan samping...
Teruk jugak..

Kesian saya.. Lemak saya cair.. Berat saya turun!!..
Bukan takat 3-5 kg... Tapi berbelas kiloπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Dulu saya bam bum bam... Kini saya sedikit bam bam je.. Kulit pun orang kata FLAWLESS... orang kata tauu... Bukan saya kata 😘😘😘

Syukur.. Kita berikhtiar.. Bila beli suppliment.. Amalkan sungguh.. Bukan kasi lemari tumpang amal sekali na.. Kang lemari yang kurus bukan u allπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚..

Jom.. Sapa selalu KENE ECZEMA MACAM SAYA.. Marilah cuba.. Saya bagi MONEY BACK GUARANTEE kalau x menjadi... Dengan syarat kene ikut panduan yg saya ajar...

Saya berani jamin tauu... Sebab ia sangat berkesan buat saya... So sekarang saya nak tolong anda pulak!!

BUKAN TAKAT ALAHAN.. LELAH PUN BOLEHπŸ˜‰.

#drnomieTHEAWESOMEMASTER
#doktorgigipakarshaklee

XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxX

Amacam, mau cuba?
Cepat pm saya utk dptkan harga promo.

Emilia**
012 373 2589

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...