Pages

Thursday, October 13, 2016

Petua dapatkan kulit flawless

Assalamualaikum

Ingin dapatkan kulit yang flawless dan berseri?

Alhamdulillah, setelah saya detox dengan Alfalfa, saya dapat rasai perubahan yang pada saya 360°.

Jika sebelum ini, saya sukar membuang. Kekadang sampai kena pujuk supaya mood nak membuang tu terbit. Pujuk mcm mana? Saya psyco diri saya dengan beritahu diri yang saya belum membuang lagi untuk hari sekian sekian.. ada pada satu tahap, saya kena pantau dan ticking time.

Sejak saya amalkan Alfalfa, alhamdulillah jadual saya membuang telah tetap. Setiap pagi memang tak boleh tidak. Lagi best bila saya tambah pengambilan Ostematrix pada setiap malam. Lagi la jadikan saya punya sistem pembuangan saya lagi padu! Sharp sekian time, kena buang.. tak boleh tunggu-tunggu.

Apa manfaat yang saya dapat daripada detox dan lain-lain vitamin Shaklee ni?

Saya dapati, bila saya consume sesuatu vitamin, penyerapan yang saya rasakan amat cepat! Contohnya saya consume Coĺlagen dan Vivix, keesokan harinya kulit terasa lembap dan glow. TAPII perlu diingatkan ya, pengambilan kena konsisten, baru nampak hasil. Jangan tergopoh gapah dalam mendpatkan result bila kita cuba sesuatu produk.

Mungkin ada yang wonder macam mana rupa collagen bila dicampur dengan sesudu kecil vivix? Rupanya macam kat atas tu.. merah delima gitu sama warna dengan tudung yang saya pakai.. hehe..

Jadi, takyah nak dilema sangatla.. kena cuba, then baru korang rasa dan tau mcm mana perasaan bestnya consume produk Shaklee.

Siapa yang penah rasa pengalaman pahit consume produk drp brand lain, buka hati dan beri peluang pd Shaklee. Jangan serik untuk mencuba. Sebab Shaklee telah established lama .. lebih lama daripada usia saya.. Shaklee akan membawa anda ke suatu pengalaman yang luar biasa!

Hubungi saya untuk dapatkan khidmat nasihat eksklusif.

Xoxo,
012 373 2589
Emilia


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...