Pages

Saturday, October 29, 2016

Minum petang di Secret Recipe

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Pagi tadi dah close deal order seorang customer ni yang menderita dengan masalah perut berangin sehingga ada kala membuatkan degupan jantungnya berdegup laju. Check dengan doctor, doctor kata beliau gastrik.

Saya memberi option lain dengan mencadangkan set gastrik Shaklee. Tapi beliau menyatakan mahu mencuba dulu Peppermint Ginger Plus sebagai ikhtiar masalah perut berangin tu. Ok, tiada masalah! Mereka ingin berikhtiar, saya pula ingin membantu. Meet somewhere in the middle, then bingo!

Seronok menjalankan bisnes Shaklee ni. Kita boleh share info, tambah ramai kenalan apatah lagi pendapatan.

Tapi, saya kejarkan untuk membantu anda yang ingin tingkatkan mutu kesihatan diri. Sekurang-kurangnya, dengan sedikit perkongsian mengenai ilmu yang saya ada, dapat menjadi sedekah jariah saya. Lagi hebat apabila vitamin yang saya suggestkan, serasi dan dpt memberi anda manfaat untuk menjalani kehidupan yg lebih baik. Mudah-mudahan, aamiin..

So sempena berhujung minggu Deepavali ni, saya berehat santai makan kek di Secret Recipe SACC.


Kami order wonton.. RM 10.50, ada 5ketui. Sedap!


Hot cappucino


Hot chocolate


Yang sebelah kiri tu top seller katanya, Choc Au Lait. Yang di sebelah kanan tu Choc Odyssey, all time fevret saya!

Saya sentiasa doakan semua customer serta anda yang sudi membaca dan follow entry saya sentiasa sihat dan dirahmati Allah hendaknya. Aamiin ~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...