Pages

Monday, October 24, 2016

Beli dan dapatkan free gift

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Walaupun sekarang sedang berlangsung promo Omega Guard, tapi disebabkan kemenangan Chelsea semalam membuatkan saya lembut hati untuk beri free sample kepada anda yang daftar ahli Shaklee dengan pembelian 200uv.

Untuk makluman, jika anda mendaftar ahli dan membuat pembelian sebanyak 100uv, anda layak untuk mendapat Lecithin secara PERCUMA.

Manakala jika anda membeli sebanyak 200uv, anda layak untuk mendapat Alfalfa saiz L PERCUMA!

TAPI, saya nak tambah lagi SAMPEL PERCUMA kepada anda iaitu 1 sachet Nutriferon.

Tawaran ni saya buka kepada ahli baru yang ingin join keluarga Shaklee, tapi saya juga ingin tawarkan kepada anda yang membuat pembelian Vivix.



Beli 1 botol Vivix, PERCUMA 1 sachet Collagen Powder yang bernilai RM 20++.

Beli 2 botol Vivix, PERCUMA 2 sachet Collagen Powder yang bernilai RM 40++.

Rugi woo sape lepaskan peluang ni! Cepat WA saya k.

Emilia
012 373 2589

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...