Pages

Sunday, October 16, 2016

Bila anak demam campak

Assalamualaikum

Jika anda mengalami panas dalam, anda juga boleh minum air rebusan barli. Untuk air rebusan barli, saya cadangkan agar anda beli barli timbang holland. Sebab bila kita rebus, biji barli yang terhasil lebih besar dan bersih. Takde keladak tisu tu.

Macam saya, saya beli di Pasaraya Giant. Nak buat bubur  barli pun puas hati.

Sekarang musim demam dan demam campak! Anak saya pun tak terlepas daripada terkena. Remedy yang saya ambil selain daripada air rebusan barli dan kelapa ialah Nutriferon a.k.a Mr. Feron. Sebagai mandian pula, saya gunakan Basic H.

Turut tidak ketinggalan, Herbal Blend. Bagi bintat-bintat yang keluar cepat kecut dan tidak merengsakan.

Jadinya, lepas ni saya akan borong HErbal Blend la untuk rawat parut campak anak saya ni.

Ikhtiar seorang ibu  kepada anaknya.

Anak anda pun demam campak juga? Mau remedy sebagai ikhtiar dan bukti kasih sayang  parents kepada anaknya?

Meh hubungi saya. Untung-untung layak untuk dapat free membership! Siap dapat free gift lagi tau! Siapa la yang nak bagi kalau bukan Shaklee?

Info lanjut, hubungi 012 373 2589


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...