Pages

Friday, October 21, 2016

OMEGA GUARD SEBAGAI PEMBAKAR LEMAK

Bersama bos saya

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Bersempena minggu sukan negara tempoh hari, saya bersama officemate melangsungkan Kejohanan Badminton Piala Tertutup di Pusat Sukan Frenzy Seksyen 16.

Kejohanan ni kitorg open kepada semua staff. Hanya 6 kumpulan beregu je yang mendaftarkan diri. Sebab yang selebihnya diorang ni otai dalam futsal. Hehe..

Hanya 2 orang bunga je dalam team ni iaitu saya dan staf saya sebagai penyeri.

Tahniah buat pemenang. Saya? Saya beraksi sebagai bergu campuran jemputan je merangkap urusetia.

Sekali-sekala bersukan gini, memang pecah peluh sakan la. Tambah-tambah, telan Omega Guard.. meluncur laju peluh.

Next will be bowling yaw!

#harisukannegara
#omegabakarlemak


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...