Pages

Monday, October 24, 2016

Omega Guard sebagai penenang dan kecerdasan minda

Assalamualaikum

Boleh tahan ramai yang kemurungan hari ini. Murung mungkin disebabkan Monday blues atau mungkin keputusan kemenangan Chelsea menentang MU.

Ofismate saya boleh dikatakan meroyan jugakla dengan keputusan perlawanan ni. Tak kurang jga dengan sorang sahabat saya yang jga merupakan agen insurans, turut merasakan gelombang stres ni. Saya WA dia berjela panjangnya, dia jawab sepatah je.

Dasat betul penangan pembawakan legasi MU ni. Saya lihat, rata-rata peminat MU atau die hard fan MU ni, pasti berperangai cenggini. Moody ketika pasukan mereka mengalami kekalahan. Rilek-rilek sudah la bro..

Untuk itu, bagi meredakan kestresan anda wahai peminat MU, meh saya ajak anda terutamanya yang mudah stres-stres lebih-lebih lagi terhadap perkara kecil supaya mengambil Omega Guard.



Omega Guard bukan je kaya dengan DHA dan EPA yang dapat membantu otak untuk lebih cerdas, malah ia berfungsi sebagai penenang. Ia merangsang otak supaya rileks aman-aman je.

Tapi, di sebalik tenang-tenang itu, anda akan dapat menajamkan daya ingatan. Bagus untuk anak-anak dan yang bergelar pelajar.



1biji Omega Guard, berupaya untuk membekalkan sebanyak 85% Omega-3 lebih tinggi berbanding jenama lain.

Untuk itu, meh cepat dapatkan sementara promo masih ada. Jangan biar melarat. Nanti buruk padahnya.

Xoxo,
Emilia
012 373 2589

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...