Pages

Monday, October 24, 2016

Chelsea menang

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Harini punya entry kita lencong dengan kisah kemenangan Chelsea terhadap MU.. muehehehe.. hiks..

Dah lama saya tak tengok game EPL sebenarnya. Biasa saya akan tengok results je. Tapi entah kenapa malam tadi saya berkesempatan untuk menonton perlawanan ni. Agaknya nak melepaskan rindu menatap wajah serius Jose Mourinho yang suatu ketika dahulu pernah mentadbir pasukan Chelsea, pasukan kegemaran saya!



Hiks.. dengan results gempak 4-0 ni, adakah suatu petanda yang saya bakal peroleh bonus Shaklee 4 angka?

Insha Allah.. mudah-mudahan, kita doakan sama-sama ya!

Bagi anda yang juga ingin serta menjadi ahli keluarga Shaklee, boleh je WA saya k!

Jangan malu jangan segan. Kita bertatih sama-sama, berjaya sama-sama.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...