Pages

Thursday, October 27, 2016

Nasi ala kak wok di Warung Kita, Klang

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



Pagi tadi tak sempat sarapan. Then terpaksa buat time off untuk selesaikan urusan sikit dengan husband. So before saya gerak dari ofis, saya telan Lecithin sebagai lapik perut. Alhamdulillah, rasa tak lapar.

Ingatkan urusan tu sekejap, tapi lajak sampai tengahari. So, saya pun lunch la bersama asben kat Warung Kita Klang.

Kat sini, hidangan popularnya adalah nasi ala kak wok dan minuman coconut shake dan kelapa baldi.



Harga pengenalan bagi hidangan ni RM4.50. Tapi kini telah menjadi RM5. Manakala coconut shake dijual pada harga RM 3.50 dan kelapa baldi RM3.80.



Apa yang membezakan hidangan ini dengan hidangan nasi kak wok di kedai lain adalah ia lapik nak guna daun pisang. Menjadikan nasi lebih wangi. Portion nasinya pun banyak.

Untuk anda yang ingin tahu lokasi sebenar, blh la tgk insta dia k!

Kesimpulannya, saya masih kenyang sehingga skrang. Pastu ni ada pulak orang nak payung nasi lemak!

Balik kena makan Omega Guard dan Lecithin ni. Huhu..

Hey, promo Vivix masih berlangsung ya! Saya dah ada pembeli Vivix dan seperti yang dijanjikan, saya akan beri Collagen Powder buat customer saya yang istimewa ni k!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...