Pages

Sunday, July 24, 2016

Tips cantik gebu

Assalamualaikum

Ramai yang bercita-cita menginginkan kulit yang cantik, putih dan gebu. Di pasaran sekarang pun banyak produk yang menawarkan output yang diimpikan setiap pelanggan wanitanya. Malah, ada produk yang menurutnya mampu memberi kesan seawal 8jam kepada si pemakainya.

Tapi, adakah produk-produk yang memberi kesan yang cepat tu betul-betul selamat? Ni kakak nak perkenalkan set Nutriwhite Skin Care System yang sekarang duk offer sempena menghargai para wanita.

Apa yang terkandung dalam pakej ni?
Ok, pakej ni sesuai untuk sesiapa yang mempunyai kulit normal sehingga kulit yang berjenis kering. Dalam pakej ni terkandung:
🎁 Daily defense whitening essence
🎁 Gentle action make up remover
🎁 Gentle deep foaming cleanser
🎁 Overnight renewal whitening cream
🎁 Soothing radiance whitening softener
🎁 Spot whitening treatment
🎁 Ultimate protection whitening lotion
🎁 2 x paper bag

Set penjagaan kulit ni sesuai dijadikan hantaran tau! Penuh je dulang hantaran dengan Nutriwhite skincare Shaklee. Set ni setanding dengan jenama antrabangsa lain ya malah sangat value for money! Ia dijamin selamat dan berkesan.

Saya paling suka cleanser Nutriwhite ni. Sebab memang super jimat. Picit sikit je, dah boleh cover cucian untuk seluruh muka. Lepastu, bila dah bilas tu, kulit rasa anjal dan licin. Lepastu, ia sangat tahan lama! 1tube tu boleh tahan sehingga 9-12bulan! Siyes tak tipu. Sebab perkara ini turut dirasai oleh kawan saya, Naimah. Tudia siap mention nama lagi noh!

Lepastu..
Lepastu?

Lepastu order la kat saya skincare ni untuk dapatkan harga yang sangat huntong ooii...!!

Emilia | 012 373 2589



#lepastu


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...