Pages

Monday, July 4, 2016

Khasiat ESP

Assalamualaikum

Mungkin ramai yang tertanya-tanya apa yang best sangat pasal ESP ni? Sampaikan sumerang duk puji-puji sang ESP ni.

Jangan tak tahu ya, ESP ni boleh dikira pelakon pembantu terbaik la.. kalau dalam arena sukan bola sepak tu pula, dia.bagaikan pairing yang assist orang yang masukkan bola ke gawang gol! Haaa, gituh..

Sebab apa saya cakap macam tu?

Sebab ESP ni bagus untuk kulit. For those yang ingin mendapatkan kulit pinkish, boleh consume ESP ni. Disamping itu, dia juga bertindak untuk menghaluskan garis-garis halus yang lazim terjadi di bawah mata dan garisan senyum dengan menjadikan ESP ni sebagai masker. Jadinya, bila dah boleh dijadikan masker, segala jenis parut tu pun boleh sekali jalan jela dia peel off kan.. Tererkan?!

Kepada yang ingin berdiet atau ibu yang menyusu, ESP berperanan untuk memastikan perut sentiasa kenyang. Ia juga bertindak sebagai milkbooster. Wajib tahu ya, bila kita menyusu, kita akan jadi cepat lapar. Jadi toksah nak heran kalau tengok ibu-ibu gorjes yang menyusu ni duk baham nasi menggunung tinggi pun boleh habis dalam sekelip mata. Selain itu, ia memejalkan otot supaya otot kita kejap, tidak menggeleber.

Tudiaa, hero tak hero si ESP ni?

Dari segi penyediaannya juga, kita boleh gabungkan dengan pelbagai kombinasi sama ada dalam bentuk cecair, mahupun dalam bentuk pepejal.

Next entry saya ceritakan pulak menu cadangan penyediaan ESP k!

Kakak nak berhenti kat sini sat. Nak wasap tanya-tanya khabar mengenai product, jangan segan silu ya untuk hubungi kakak kawasan Shah Alam ni;
Emilia | 012 373 2589


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...