Pages

Tuesday, July 12, 2016

Gabungan Vitamin yang Meletops

Assalamualaikum

Hari ni saya puasa. So tadi menu berbuka saya ialah asam pedas ikan, ikan bilis tumis pedas manis petai, ikan goreng dan burger bakar! Heavy kan? Yeah, so heavy! Since sedap ikan bilis tumis yang saya buat tu, maka saya pun makan bertambah lah. Dan diikuti dengan burger bakar yang sangatla super yummeh!

Then lepas je selesai Maghrib, perasaan bersalah menerpa ke dalam diri.. wahahahha.. makanya, saya pun cepat-cepat la amik Lecithin, Omega Guard bersama air Performance Drink bagi untuk mengekalkan supaya badan tidak terhidrat.

Oh ya, kalau nak tau apa air dalam mug tu, macam tula rupa PD setelah dibancuh. Rasanya? Sedap sangat! Lagi sedap bila dihidang sejuk. Nak rasa? Insha Allah saya boleh bagi sample percuma dengan setiap pembelian vitamin Shaklee dengan saya!

Hubungi Emilia | 012 373 2589 untuk maklumat lanjut.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...