Pages

Thursday, July 7, 2016

Set detox dan kulit cantik

Assalamualaikum

Al kisahnya, adik ipar ingin selesaikan masalah kulit yang dialaminya. Jadi, saya sebagai kakak ipar yang sememangnya Shaklee Distributor ni pun share kebaikan dan kelebihan vitamin Shaklee ni.

Kisahnya bermula dengan pertanyaan pengambilan kolagen. Lalu saya pun bertanya, apakah hajat di hati? Yela, saya perlu mengetahui aim yang cuba dicapai oleh client saya. Setelah saya tahu masalah yang cuba untuk diselesaikan, maka saya pun suggestkan beberapa set mix and match yang sesuai dengan bajet client. Sebab adik ipar saya ni masih lagi belajar. Jadi, saya pun tak nak bebankan dia malah saya cadangkan vitamin yang sesuai dengan kehendak dan bajet yang ada.

Supsap supsap, saya pun suggestkan Alfalfa sebagai ejen detox, dan vitamin c + ESP. Gandingan mantap ni wei bila diambil secara konsisten. Cergas pun dapat, parut jerawat pun dapat diatasi.

Meh wasap saya, insha Allah anda boleh dapatkan konsultasi yang hebat dalam membantu untuk achieve goal dan mengikut bajet anda !

Emilia | 012.373.2589

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...