Pages

Wednesday, July 27, 2016

Shaklee sebagai supplement tambahan

Assalamualaikum

Bekerja sebagai seorang Project Support memang memerlukan badan yang fit dan cekap untuk menghadiri banyak mesyuarat, mengingat setiap peristiwa diikuti tarikh-tarikh berkaitan supaya jika ada dakwa-dakwi, mudah untuk kita refer yang mana fakta dan yang mana auta.

Jadi, bagi memastikan hari-hari saya bertenaga bagaikan seorang juara, saya memastikan diri saya untuk mengambil supplement superb supaya saya boleh beraksi tangkas di lapangan yang saya ceburi *eh, ayat macam dah over melalut je..hikhik ;P*

Ok, semula-semula..

Jadi, bagi memastikan hari-hari yang dilalui sentiasa bertenaga dari pagi sehingga ke petang, maka saya mengambil supplement Shaklee sebagai vitamin tambahan.

Jujur di sini saya akui, sebelum ni, saya tak pernah ambil mana-mana supplement sebagai vitamin atau makanan tambahan. Kemudian, badan terasa lesu. Masuk je meeting petang, dah terasa sangat pancitnya.

Tapi, saya still pertahankan untuk tidak mengambil sebarang supplement. Sehinggalah ada suatu hari tu, saya terdetik, mungkin dengan pengambilan supplement, saya dapat atasi kelesuan yang dialami ketika waktu bekerja. Jadinya, saya pun survey-survey.

Dalam pada saya duk survey tu, saya terfikir, ok ke kalau nak consume supplement ni? Bukan apa, saya risau nanti buah pinggang kena kerja keras untuk lakukan proses perkumuhan.. Then, saya hold dulu hasrat untuk consume any supplements lagi.

Sampailah, saya terbaca kat newsfeed kawan saya share tentang Shaklee. Produk Shaklee yang mesra alam, selamat dan sentiasa berfungsi.

Produk Shaklee yang saya cuba buat pertama kali adalah Lecithin dan Omega Guard. Habis sebotol, saya dapat rasa kesannya. Sebenarnya pada ketika itu, saya taktau pun yang fungsi lain Lecithin dan Omega Guard adalah untuk kurus juga. Sebab saya ada mention pada kawan yang menjual, yang saya bila tiba je waktu lepas lunch, mesti ngantuk. Dan kadang-kadang pelupa. Itu pasal kawan saya suggestkan Lecithin dan Omega Guard.

Tu yang best tentang produk Shaklee ni. 1 produk tu, bukan sahaja selesaikan masalah nan 1. Tapi mungkin dua hingga tiga masalah lain.

Alhamdulillah. Tu pasal saya kini nak kongsi kebaikan Shaklee~

Anda bagaimana, ingin cuba? Hubungi saya, 012 373 2589

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...