Pages

Monday, July 4, 2016

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum

Selamat menyambut lebaran saya ucapkan untuk kesemua readers!

Lain macam eh kali ni saya wish readers blog saya.. ye tak? Selalunya Selamat Hari Raya, gitu!

Of course la lain macam.. sebabnya ucapan Selamat Menyambut Lebaran tu dah merangkumi kesemua aspek seperti aspek keselamatan semasa driving, keselamatan tatkala leka main bunga api dan mercun, selamat dari segi pengambilan makanan di hari lebaran ; makan kena pilih-pilih ya! Satgi campur-campur takut nanti perut meragam dah spoil mood raya. Lagi, selamat dari segala soalan-soalan cepu emas yang bakal diterima; cik adik manis yang masih bujang akan dihujani soalan bila nak kawin.. yang pasangan dah kawein pula bakal diterjah dengan soalan bila nak ada anak.. yang dah sedia ada anak pula, berdepan dengan soal bila mau tambah lagi? Hehe.. serabut kan? Takpe, takyah serabut-serabut.. senyum je.. senyum tu sedekah.. kita doakan semoga segala pertanyaan daripada mereka yang prihatin tu akan dimakbulkan dalam masa terdekat ni.. setel kan? Kita pun happy, yang si penanya soalan pun by right takde nak kecik-kecik hati. So we have 1 happy family! Heheh.. 😉

Untuk yang ada anak kecil, jangan lupa untuk bawa diapers lebih, baju lebih, tuala dan set ubat jika berlaku kecemasan.

Macam saya, kit kecemasan saya yang sentiasa saya bawa ketika travel adalah Herbal Blend Magic Cream dan juga Nutriferon. Yang ni memang akan digunakan seisi keluarga..Lain-lain adalah seperti vitamin c, omega guard, lecithin etc tu mengikut masing-masing punya keperluan ya!

For those yang kampung tu byk nyamuk, sangat disarankan untuk memiliki herbal cream ni! Sifatnya yang sejuk, terasa nyaman apabila disapu di tempat yang merengsakan seperti gatal digigit nyamuk. Ia bertindak sebagai penghalau nyamuk juga tau!

Nutriferon pula ia membantu untuk boost immune system badan kita. Sesuai untuk orang dewasa dan kanak-kanak.. Nak lagi best, minum juga Performance Drink, memang best! Dahaga hilang, badan tak terhidrat. Nak-nak masing-masing dah mula rasa nak demam bagai kan.. Moh la kita ikhtiar untuk pencegahan awal.

Nak tau lebih lanjut mengenai kegunaan lain herbal blend, nutriferon & performance drink, boleh roger kakak ya, Emilia - 012 373 2589. Save siap-siap na nombor kakak ni!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...