Pages

Monday, July 11, 2016

Apa yang best pasal Alfalfa?

Assalamualaikum

Apa yang best tentang alfalfa ni? Untuk pengetahuan, alfalfa ni menjadi pujaan wanita. Sebab?

Ia bertindak sebagai ejen untuk detoks. Tau-tau jela kan, bila badan kita dah makan macam-macam dan tidak pernah detoks ataupun tidak pernah mencuba untuk detoks, maka kadar penyerapan nutrient dan lain-lain vitamin yang diambil akan mengambil masa dalam tempoh yang lama. Itu sebab kita nak detoks kasi cuci semua then barula syok nak consume vitamin Shaklee yang selainnya!

Apa yang alfalfa ni buat?
Alfalfa ni bertindak sebagai pemangkin supaya mudah untuk kita membuang. Najis kita akan jadi lembut dan mudahkan proses untuk membuang.

Bila dah membuang, wajiblah minum air banyak! Supaya proses detoks akan lebih cepat berkesan. Setiap 15kg, kena minum 1liter. Bab ni, kena terer buat congakan kaedah uniter la yer untuk kira pengambilan air diri sendiri. Sebab ada yang segan nak bgtau berat badan. Well, its just a number la wei.. yang penting sihat luar dalam. Nampak sihat, tapi hati gundah gulana pun no point.

Selain itu, ia juga menguatkan otot dalaman terutamanya wanita. Haa, itu pasal la yang pompuan suka saaangaaat dengan alfalfa ni. Umpama jamu gitu.

Setakat ni clear tak? If nak tau lebih lanjut lagi, boleh contact kakak k!

<Emilia - 012 373 2589>


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...