Pages

Friday, July 8, 2016

Coretan Malam Raya

Assalamualaikum

Nak cerita pasal aktiviti malam raya.. hehe..

Kalau tahun-tahun sebelum ni biasanya saya akan ke Kompleks PKNS untuk cuci mata dan lihat gelagat manusia yang membuat shopping last minute. Dan sendiri pun terjebak dengan pesta lelong, tu yg buat suasana lagi dasat dan meriah!

Tapi tahun ni, saya decide untuk tidak ke kompleks lagi, tapi ke Aeon Shah Alam!

Niat nak gerak immediate lepas Maghrib.. tapi saya lepaskan dulu bertakbir seround then baru kitorg gerak ke Aeon Shah Alam. So sesampainya kat sana pun, campur tolak nak mencari parking pun dah pukul 9.15pm.

Disebabkan ini merupakan kunjungan kami yang kedua, *serious! Sebab asal je nak gi jalan jem gaban selepas pembukaan dia ni..plus bila pikir bukan nak beli apa pun, tu yang batalkan niat sbab tak sanggup nak terjah lautan manusia dan kereta* jadinya kami belum familiar dengan lokasi kedai di dalamnya.

Ngam-ngam je sampai di kedai yang nak dituju, terdengar announcement, "Pelanggan yang kami hormati. Untuk makluman, kami akan menutup mall ini pada jam 10pm. Mohon untuk berkunjung semula ke mall kami pada esok hari" *lebih kurang gitu la*

Saya tengok jam, dah pukul 9.30pm.. ada lagi 30minit lagi berbaki. Hurmm... memang saya takde la nak merayap cuci mata. Just teman husband nak beli barang dia je. Elok je buat pembayaran, kami straight away balik ke rumah.

Tudiaaa, sedikit coretan di malam raya. ☺

So nak cerita ni, kedai vitamin Shaklee kakak ni, 24jam buka dan sedia menerima sebarang inquiry dan order ya! Kakak tak tutup tau. Eventho during raya pun, akak masih berShaklee. Jadi toksah segan atau malu nak contact kakak k! 😎

Kakak kawasan Shah Alam: Emilia | 012 373 2589


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...