Pages

Wednesday, June 22, 2016

Salam Nuzul Qur'an

Assalamualaikum

Harini Selangor & KL cuti.. negeri-negeri lain saya tak pasti.

So apa plan harini sempena cuti ni?

Insha Allah, harini saya plan untuk order vitamin Shaklee yang dah ada orang order dan juga sebagai simpanan stok sendiri.

Kemudian, plan nak buat cookies!

Moga Allah lancarkan plan saya harini.

Nak selit order sekali? Of kos boleh!

♡Order 1 item, anda akan dapat special price + product guide ohsem daripada saya

♡Order 2 item, anda akan dapat super special price + product guide superb saya akan beri

♡ Order 3 item ke atas, anda akan dapat super duper special price + super duper kebabom product guide saya akan kasi

Emilia Hazrina Kasmurin
012.373.25 89

Salam subuh!
~love~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...