Pages

Monday, June 13, 2016

Persediaan Ramadhan

Assalamualaikum

Pejam celik pejam celik, dah seminggu kita berpuasa.
Dalam pada pejam celik tu, saya jgkla yg terkebil2 nak siapkan entry.. aduhhh.. ngapain loh?

Haha..ni semua penangan busy dengan paper approval, meeting sana situ sana sini kena attend.. pehtu, buat meeting recap.. setelkan keje hakiki sket.. then pantau anak buah, tanya whether dorg ok ke tak.. pastu semak hasil keje dorg, buat internal meeting.. tup tap tup tap, dah pukul 5pm!

During lunch hour pun kekadang terlajak buat keje and sebabkan dah penat berfikir, tu yg take a nap. *jarang tau saya blh nak tdo kat ofis melainkan dah penat sesangat*

K, apa yg saya nak cite dari td sebenarnya? Saya nak cite psl apa preparation yg telah saya lakukan untuk menyambut Ramadhan.. so sangatla rugi kalau tak grab opportunity ni.. ofkos la, bulan yg penuh keberkahan.. penghulu segala bulan.

Jadinya, untuk memastikan yg kita tak terlepas drp peluang yg baik ni utk kita gandakan ibadah,, bykkan sedekah dan segala perbuatan terpuji yg lain, maka kita perlulah bersiap dr segi mental dan fizikal.

Alhamdulillah, utk persediaan Syawal, saya dah ready dah. Bukan bermakna saya bersemangat terlebih, tp saya nak pastikan yg saya dpt fokus pada bulan Ramadhan Al Mubarak ni..

Since dah ready mental, fizikal pun kena la jgk get ready. So apa yg saya lakukan? Hehehhe... cer teka cer teka.. Gapo? Saya apply cuti sebulan? oh tidak! Saya seorg pekerja yg tahu akan tanggungjawab, jadi pilihan utk cuti sebulan tu mmg ofkos la tak dpt perkenan superior saya.. hewhewhew *byk keje beb!*

Okla2, nindia nak habaq ni.. saya prepare fizikal saya dengan consume set Ramadhan Shaklee!

Apa yg terkandung dalam set ni?

Kita ada Performance Drink, Mealshake, ESP dan juga Lecithin. Untuk makluman, setiap set ni ada fungsi dan kebaikan yg tersendiri.

Jika ditanya kepada saya mana satukah yg saya pilih jika diberi pilihan? Saya akan katakan semuanya saya akan ambil! Kenapa? Nak tau sebab musababnya, mai WhatsApp je k!

Milia
012-373 2589


#shaklee
#vitaminforall

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...