Pages

Sunday, June 19, 2016

Apa Juadah Berbuka Anda?


Assalamualaikum

Petang-petang gini, takde buat apa ni. Saja la santai-santai sambil belek folder gallery dalam handphone.

Then baru teringat semalam punya menu berbuka!
Yeszaa.. menu berbuka di rumah kakak saya smlm jika dilihat dah macam menu raya dah wei! Ada nasi mandy, rendang ayam, daging masak hitam, mi kari, murtabak, kek, cupcake, bubur kacang, aiskrim, tembikai.. air pulak, dah tentu-tentu air manis; kopi o panas dan teh o panas.

Dalam pada sibuk-sibuk untuk saya bersiap semalam untuk ke rumah kakak saya, saya tak lupa untuk tapao sekali pelindung kolesterol dan pemecah lemak saya! See, blh nampak kan 2 botol yang terselit di antara lauk pauk tu!

Rasa best bila saya ambil vitamin-vitamin keluaran Shaklee.. sebab, setiap vitamin yang dikeluarkan akan menjalani ujian klinikal bagi memastikan kualiti mengikuti piawaian. So insha Allah selamat untuk diamalkan. Bukan apa, takut juga dengan sekarang banyak produk yang claim berkesan, tapi ujian klinikal yang dilakukan tidak sekerap seperti produk range yang dijalankan oleh Shaklee. Plus, Shaklee juga halal ya!

Penting tau untuk kita pastikan makanan yang diambil halal kerana ia akan menjadi darah daging kita.. beringat ya!

Untuk order dan COD Shaklee area Shah Alam, boleh je roger-roger! Emilia | 012.373.2589

Okla, lain masa saya berceloteh lagi ya! Nak memprojek buat kuih lagi ni, yeehaa!! Emilia san, gambate!

Nanti saya buat review kek dan cupcakes seperti dalam gambar tu, k!

~love~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...