Pages

Monday, June 20, 2016

Nutriferon Sebagai Stok Kecemasan Anda

Assalamualaikum

Huhu.. saya sakit tekak, selsema sikit and terasa seperti nak demam.

Jadi, sahur tadi saya ambil Nutriferon, vitamin C dan Performance Drink sebagai ikhtiar untuk saya boostkan immune system badan dan elakkan supaya badan tidak terhidrat.

Nutriferon adalah kit kecemasan yang bagi saya perlu ada. Yela, kekadang tanpa kita jangka tetiba badan rasa macam nak demam atau rasa tak sedap badan. So bila ada rasa begini, saya akan cepat-cepat telan Nutriferon ni. Alhamdulillah, rasa nak demam tu akan hilang. Tapi kalau Allah kata kita nak demam juga, tu tandanya Allah nak hapuskan dosa kecil kita, jadi redha jela. Kita cuma cuba berikhtiar. Bukan apa, sebab kalau kita tak sihat, kualiti kerja pun akan terjejas. Sedangkan pekerjaan kita juga suatu ibadah. Jadi, dah alang-alang tu lebih baik kita cuba yang terbaik untuk mendapatkan yang terbaik!

Nutriferon ni sesuai untuk setiap golongan umur. Untuk kanak-kanak bawah 2tahun, ada cara makan dia. Rasa dia? Manis-manis labu. Insha Allah anak-anak sukar untuk tolak. Siap ada yang ratah macam candy lagi. Sebab tu kena sorok! Kikikiki..

Mahu cuba? Whatsapp saya: Emilia | 012.373.2589. Nak saya COD pun boleh.. Shah Alam area (section 1- 24)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...