Pages

Tuesday, June 21, 2016

Aktiviti Harini

Assalamualaikum

Harini saya ada training.

Since saya selsema dan batuk, jadinya pagi tadi semasa sahur, saya telah mengambil Performance Drink + ESP = segar dan menyelerakan! Gabungan dua  bahan ni dapat membantu supaya badan lebih bertenaga dan tidak terhidrat. Puasa ni walaupun kita jatuh sakit, tetap kita kena usaha untuk kekal cergas bertenaga.

Kemudian, saya ambil Vitamin C sebagai rawatan untuk selsema saya ni di samping dapat manfaat utk lembapkan kulit..Huhu.. duk dalam aircond kat training room, of course sejuk dan blh buat kulit kering. Saya pulak jenis yang tak brapa gurly untuk bawa lotion ke sana ke mari. So sangatlah praktikal dengan ambil supplement yang jenis telan-telan ni.. hehe

Last sekali, saya ambil Vivix sebagai usaha saya untuk rawat batuk dan tonsil saya yang tengah bengkak sikit ni. Kalau diikut pengalaman lepas, jika saya sakit tekak atau batuk, telan je Vivix, 2-3 hari dah setel dengan izin Allah. Sebab tu saya ulang buat macam tu juga untuk kes kali ni. Mudah-mudahan Allah beri kesembuhan.

Nak cuba set kekal cergas, set cantik mulus atau set kurus cergas langsing?

Mudah saja, whatsapp saya 0123732589 untuk dapatkan konsultasi dan guide drp saya, k!

Kena cepat place order ya! Cut off date dah semakin dekat! Rugi kalau tak dapatkan segera dengan harga jimat!

Emilia Hazrina Kasmurin | 012.373.2589


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...