Pages

Monday, November 28, 2016

Vitamin untuk anak

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Menjadi ibu bapa, bukannya suatu perkara yang mudah.

Biasanya kita titik beratkan cara pergaulan anak, dengan siapa mereka berkawan, makanan apa yang diambil oleh mereka.

Sama seperti saya. Saya cuba sedaya upaya untuk elakkan pengambilan makanan rapu yang ternyata tiada tersenarai dalam piramid makanan.

Maka, saya berikan supplement yang terbaik yang telah menjalani ujian klinikal, organik dan selamat iaitu semestinya vitamin Shaklee.

Jadi, mengapa mahu berkira dan begitu cerewet untuk berikan yang terbaik untuk anak? Benda baik kan.. suka untuk saya kongsikan di sini, Shaklee juga memiliki rangkaian vitamin yang sesuai untuk anak-anak.

Bukan apa, apa yang saya dapati.. ada di kalangan ibu bapa tidak mengambil endah nutrisi yang terkandung dalam makanan rapu. Tetapi tetap diberi kepada anak.

Bila tibanya pemberian makanan yang berkhasiat, ada ibu bapa yang membandingkan harga dan sebagainya. Makanan rapu memang murah, tapi khasiat yang diperoleh adalah kosong.

Sebaliknya, jika supplement yang betul diberikan, walaupun mahal sikit, tetapi banyak khasiat yang bakal diperoleh. Bukan sahaja membantu tumbesaran anak, malah menyumbang kepada kemajuan pelajaran dan kesihatan anak tadi.

Mana yang anda inginkan? Murah tetapi tin kosong berbanding labur sedikit tetapi berisi?

Pm saya untuk dapatkan cadangan vitamin yang sesuai untuk permata hati anda!

Anak adalah amanah kita.

012 373 2589
EMILIA

#liveamazing
#SayaJualShaklee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...