Pages

Friday, November 11, 2016

Kurang inci setelah mengambil SET KURUS KURANG INCI

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Badan semakin berisi?

Time tangkap gambar jenuh tarik nafas control supaya perut tak nampak bulat?

Masalah keboroian?

Masalah apa yang lazim berlaku apabila telah berkahwin dan beranak-pinak kalau lain tak bukan adalah kegemukan.

Bila kita sedar yang kita ni dah gemuk?

Kita takkan sedar wei.. masa makan tu, mmg tak sedar dan tak amik port langsung paasal kalori intake. Lagi-lagi yang style suka pakai baju saiz besar-besar.

Yang dah habis pantang, sila-silakanlah lipat simpan baju mengandung, seluar mengandung, seluar dalam mengandung, segala bagai jubah yang pakai ketika mengandung besar 7-8bulan tu.

Sebab apa saya suruh simpan koleksi uniform mengandung 9bulan tu?

Supaya,

Kita akan tersentak sedar bahawa baju sebelum pregnant masih lagi tidak dpat untuk disarung walaupun telah habis tempoh berpantang.

Then barula followed by mendapat teguran daripada kawan.. kawan pula style mulut takde insurance.. selamba dia je ckp, "Weh, awat ang nampak gemuk wei?" Time tu jugakla sentap tak hengat. Dan dan tu terus pasang niat nak kurus, nak diet..

Oleh itu, saya cadangkan untuk anda mengambil SET KURUS KURANG INCI SHAKLEE. Dengan pengambilan konsisten, anda akan dapat rasa perubahan.

Perubahan yang saya maksudkan adalah perubahan dari segi size portion makanan yang diambil akan menjadi lebih sedikit. Kalau dulu 1 senduk setengah. Tapi, selepas ambil set kurus kurang inci ni, anda hanya akan ambil setengah senduk nasi pun dah cukup memadai. Kekenyangan seperti terover load pun ada.

Walaupun dari segi angka atau jarum di penimbang berat tidak begitu ketara, tetapi pengurangan inci akan dirasai. Kalau dulu pakai baju kemeja kelihatan sendat sampai nal tercabut butang, kini anda akan tampil bergaya jelita. Tak perlu risau lagi dengan perut yang berbonjol-bonjol. Tiada lagi kelihatan spare tayar di pelipat-pelipat.



Selain manfaat memberi rasa kenyang sepanjang masa, manfaat lain yang diperoleh adalah kulit akan terasa lembap. Tiada lagi kulit kering dan tidak bermaya.



Yang mencemuh akan terpesona melihat perubahan yang ketara. Mereka boleh simpan kata-kata cemuhan yang sering menjadi zikir di bibir mereka. Dan anda boleh tersenyum lebar gembira. Tampil menawan.

Jom bertindak! Sampai bila mahu diri menjadi bahan usikan rakan? Sampai bila diri ingin paksa rela dengan perlian teman?

Buat yang bergelar isteri, tak nak tampil cantik dan segar kah di mata suami? Buat sedikit pelaburan, pelaburan bukan untuk diri semata. Tetapi pelaburan untuk menambat hati sang suami. Usah benarkan diri dibeza-bezakan dengan wanita lain. Sendiri jugak yang makan hati nanti.

Jom cuba SET KURUS KURANG INCI sekarang kerana anda bakal mendapat harga yang istimewa sempena promosi bulan November.



Jangan lepaskan peluang.. dan jangan kata akak tak payung ya!

Love,
012 373 2589

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...