Pages

Sunday, November 13, 2016

Krim Herbal Blend membantu pudarkan parut

CREAM MAGIC

Ceritanya bermula macam ni..

Anak saya mengalami demam campak pada bulan lepas.

Tau jela,.bila budak kena demam campak, dah konferm tak boleh nak hantar ke taska. Kena kuarantin duduk di rumah.

Saya dan suami bergilir-gilir cuti menjaga anak. Ada tarikh yang saya tak boleh cuti sebab perlu siapkan managemnt report . Ada tarikh yang suami saya tak boleh cuti kerana perlu generate closing report. Jadi memang rekod cuti saya dan suami tak cantik. Tak cantik sebab memanjang status EL.

Walaupun bos saya memahami dan bagi kebenaran untuk cuti, tapi system e-leave tak paham pun keadaan yang mendesak untuk saya apply cuti sebab nak jaga anak yang kena demam campak.. yela, sapelah sangka yang nak terkena demam campak. Mana la nak boleh plan cuti 3 hari sebelum kan..

Sepanjang tempoh anak saya demam campak, macam-macam usaha saya buat utk bagi keluar semua campaknya. Termasuklah bagi air kelapa.. adakala konfius juga dengan tips yang dibaca dan kawan-kawan share.. tp aci redah jela.. bila bintil-bintilnya dah habis keluar, lagi miang dialami oleh anak saya. Menangis-nangis mengadu gatal..

Bila dia sendiri tgk badannya yang penuh dengan bintat-bintat, dia dah resah..jadi, saya tak tunjuk pun muka dia di dpn cermin. Takut lagi dia sedih.

Bila demam dah reda, bintil campak pun dah keluar habis dan mengering, saya sapukan dengan Cream Herbal Blend.

Rasa nyaman berangin yang dirasai adakala buat anak saya konfius.. dia ngadu pedas... haha.. nak tergelak bila dia cuba ekspreskan apa yg dia rasa..

Alhamdulillah, rajin sapu herbal blend di tubuh dan wajahnya, parut beransur kurang. Sebulan yang lalu comot, sekarang dah berseri sikit. Tak percaya boleh tengok gambar. Sorry, ibunya over interframe. Gambar tu anak saya yang snap selfie.



Ni la yang dikatakan shaklee effect. Nak turut merasa shaklee effect? Kacau je wasap saya.

Emilia | 012.373.2589

#shakleeeffect

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...