Pages

Wednesday, November 2, 2016

Mudah sentap tanda kurang vitamin

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Andaikata anda berhadapan dengan orang yang mudah sentap, maka anda boleh mula untuk menasihati mereka supaya mengambil vitamin. Hehehe..



Sentap atau mudah tersinggung dalam bahasa dewan dan pustaka kebiasaannya dialami oleh wanita mengandung. Dan ia juga dikaitkan dengan ketidakstabilan hormon. Namun begitu, gejala sentap menyentap ni bukan sahaja berlaku kepada kaum hawa sahaja. Ia juga berlaku kepada kaum adam.

Seperti saya, saya bekerja boleh dikatakan dikelilingi oleh kaum adam. Dan pada mulanya saya merasakan bahawa lelaki jarang untuk sentap ni. Sebab bagi saya, lelaki jarang mengalami gangguan emosi dan juga jauh sekali nak ada budaya sentap mentap ni.

Namun, dakwaan saya amat meleset. Kerana baru saya ketahui bahawa lelaki juga kuat sentap. Sekali sentap, mak oiii... dibawa sampai ke mana-mana sentapnya tu.

Oleh itu, jika anda berhadapan dengan orang yang sentap. Maka, bolehla anda tunjukkan keratan artikel yang saya share di atas kepada mereka dan sarankan supaya mereka hubungi saya. Tahula saya mcm mana nak buat kat dia.. heheh

Perasan tak, wanita mengandung lazim tersinggung. Orang tua-tua kata pembawakkan budak. Dan disebabkan itu jugaklah doktor pun biasa akan bekalkan vitamin B sebagai penambah darah.

Jika anda mengambil Vitamin B Complex daripada Shaklee, anda bukan sahaja mendapat bekalan vitamin B, tapi folic acid juga turut bakal anda terima.

Berlainan dengan folic asid yang dijual di luar, anda akan dapat 1 je manfaat.

Dengan sebotol B complex shaklee, anda bakal menerima 120tablet yang tahan untuk penggunaan selama 4bulan. Sebiji atau sehari, anda laburkan sebanyak RM 0.47 jika hendak dibandingkan dengan manfaat yg diterima.

Manfaat lain:
¤ Anda tidak akan mudah tersinggung
¤ Hormon stabil dan anda lebih ceria
¤ Mengelakkan stress

Jadi, buat apa nak biarkan diri anda atau orang yang rapat dengan anda mengalami kemurungan?

WA saya untuk konsultasi percuma dan cadangan vitamin yang sesuai untuk anda!

Xoxo,
012 373 2589

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...