Pages

Friday, February 19, 2016

The Loaf, Mitsui Premium Outlet


Assalamualaikum..

Kalau korang perasan, blog saya ni banyak saya sharekan resepi, aktiviti makan-makan, and ada masa luahan hati dan perasaan. Review movie tu ada la sikit-sikit, since tak berapa nak reti sangat nak ulas pasal movie ni. Sebab saya jenis yang tengok and saya buat summary whether best or tak. Then, terus saya akan delete dalam kepala ni. So, nama watak pun jarang saya nak ingat. hehuu.. *maafkan kekurangan diri ini ;P*

Kali ni, saya nak share trip saya ke Mitsui Premium Outlet pulak. Siapa dah pernah sampai jejak kaki ke sini? Buat pengetahuan, saya dah sampai sini 3 kali buat masa ni. Hehe.. saje jalan-jalan dan cuci-cuci mata. Jumpa yang berkenan and ada budget lebih, shopping la saya.

Untuk trip yang pertama, just more into tengok kawasan supaya lebih familiar. So, just rembat baju untuk anak je.

Kali kedua saya sampai, saya beli beg galas.

Trip yang ketiga baru saya shopping sakan. Hehe.. Saya beli kasut, perfume and coklat. While my husband beli jeans and shirts kat Levi's. 

MPO ni pada saya jauh lebih selesa compared to JPO and Freeport kat Melaka tu. Sebabnya, kedai-kedainya dalam mall. So, ada aircond and teduh. Jadinya, nak bawa anak kecik pun takde masalah. Plus, dalam mall ni ada kedai makan dan juga foodcourt. So bila shopping-shopping, lepas tu rasa lapar, no hal babe! Kedai makan ada kat aras 2, rileks je boleh gi makan.

So, dalam kes saya ni, kitorg makan kat The Loaf.


We all order beef lasagna and warm water.

Waktu tu, customer agak pack, tapi they all manage to attend customer well. Saya suka!

Beef Lasagna
Pasta carbonara

Air? Cukup dengan warm water and orange juice. Lepas kenyang dan solat, kami sambung semula sesi terjahan lain.. hehe..


~love~









Sudut Shaklee
Anak selalu demam? Bermakna kena bantu untuk boost immune system. Bagaimana caranya?

WA | 012.373.2589




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...