Pages

Saturday, February 20, 2016

Nasi Kukus Ayam Berempah, Seksyen 7

Assalamualaikum

Kalau haritu saya pernah share nasi kukus RZ di Seksyen 7? Kali ni nak share nasi kukus kat mall yazid burger tu.

Nama kedainya Nasi Kukus Ayam Berempah. Kalau nak pergi sini, still kena beratur panjang.. Nampak tak? Tu semua pakat nak makan nasi kukus tu la.. Kebetulan masa saya datang ni, ayamnya sedang digoreng. Setia saya menunggu, perut dah memang lapar tahan gaban dah.

Berduyun yang beratur


Walaupun ayam goreng yang saya dapat adalah panas-panas dari kuali, tapi tetap tak berjaya menarik selera saya yang sememangnya sedang lapar. Hati dah melekat kat RZ nasi kukus ohoii.

Lihat, walaupun kuahnya banyak, tapi tak dapat nak challenge kuah di RZ. Plus, sambalnya pun RZ still win.

Nasi kukus ayam berempah


But you guys, boleh try dulu sebelum korang telan bulat-bulat apa yang i cakap ni.. Lokasinya kat medan makan student-student Unisel. Yang ada Nasi Arab.. yang ada mee ketam.. yang ada yazid burger dan jus gelas besar. Bangunan dia kaler coklat. Korang try dulu k!

My vote is 2 stars.. heheh..


~love~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...