Pages

Friday, August 5, 2016

Majlis Kesyukuran Aidilfitri

Assalamualaikum

Ni cerita before insiden bilik genset terbakar di Masjid Negeri Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam.

Alkisahnya, saya ada hadiri majlis kesyukuran sambutan aidilfitri di masjid negeri yang sekarang sedang direnovate dalam proses untuk dibaikpulih.

Majlis ni anjuran masjid negeri tu juga. Banyak kiosk makanan yang disediakan. Antara menu yang ada pada malam tersebut adalah rojak, cendol, mi kari, lemang rendang, sate dan jg nasi arab.

Majlis ni terbuka untuk orang ramai. Jadinya, saya pun tak terkecuali la, hehehe.. saja nak feel mcm suasana makan ramai-ramai di masjid di samping saya biatkan juga supaya anak saya mesra masjid. Kiranya pendedahan awal la ikhtiarnya.

Disebabkan kiosk yang dibuka agak banyak, jadinya suasana pada malam tersebut adalah terkawal.

Ketika enak menjamu selera, hadirin dihiburkan dengan dendangan nasyid dari pelajar Maahad Huffaz.

Majlis bersurai kira-kira jam 10.30pm

Saya? Saya suka la majlis makan-makan ni!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...