Pages

Wednesday, August 17, 2016

Lecithin bukan sekadar untuk kurus

Assalamualaikum

Lecithin?
Lecithin ni nak kena makan time bila?

Lecithin ni kita ambil sebelum makan sebaik-baiknya. Tapi ada juga yang makan sebelum makan, akan jadi bertambah lapar. Takpe, tu tandanya badan sedang dalam proses untuk bertindakbalas.

Macam kita jugak la.. bila masuk skolah baru, rasa macam krik krik je dgn keadaan keliling kan.. sementara nak sesuaikan diri tu, mesti tetiba yang biasa time loceng rehat kita la berdesup beratur kat kantin, tapi tetiba kita jadi tak lalu makan.. ada tak perasaan camtu dedulu?

So samala jugak halnya dengan vitamin ni. Bagi dia masa untuk sesuaikan dengan tempat baru. Lama-lama once dah blend, badan pun dah boleh tolerate, kesan pengambilan vitamin tu akan terlihat. Kalau tak dalam tempoh sekejap, insha Allah jangka masa lama akan terlihat hasil pengambilan vitamin tu. Yang lg best, kita nak setelkan masalah A, skali masalah B, C dan D pun tersetel skali. Macam testimoni yang saya share kat gambar tu.. hehe.

Macam saya, pada awal-awal pengambilan Lecithin, memang saya agak tak betah. Sebab laparnya jadi kemain lapaq weih! Tapi saya fikir, saya dah start dah and takkan nak stop pulak? Sebotol tu duk penuh lagi. Then lama-kelamaan apa yang saya perasan, bila saya ambil Lecithin, saya tak rasa lapar dah. Eventhough dah sampai waktu lunch. Padahal sebelum tu memang busy kerah keringat dan fikiran *uih, metafora betui..teheheh.. 😅* Waktu tu, saya still continue ambil.. dan saya tambah lagi bilangan intake dan dah masuk botol kedua, kawan-kawan dah mula perasan dah.. dorg dh start tanya-tanya.. "Ko kurus la.. " yeahh! Ni la #shakleeeffect yang orang perasan dan depa yg tlng bgtau kat kita.. yeahhuu! Alhamdulillah. 😉

So kena ingat, kita berusaha dan berikhtiar. Jgn putus asa cepat. Pastikan konsisten pengambilan vitamin. Untuk yang tak penah detox tu, saya sarankan untuk ambil set detox atau gandingkan dengan vitamin detox.. insha Allah hasilnya superb!

Usin Bolt pun praktis hari-hari dik untuk dpt cipta rekod dia. So sama jgk la kesnya dgn kita. Kita pun kena hari-hari ambil vitamin tanpa gagal, barulah anda akan rasa #shakleeeffect.

Feel free untuk hubungi saya, Emilia | 012 373 2589

#sayagunasayajual
#sayajualsayaguna


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...