Pages

Thursday, May 5, 2016

Nasi Ayam, Tam Nasi Ayam, Seksyen 23


Assalamualaikum,

Lamanya tak berblog~~ rindu weih! Lately memang super busy. Ni pun buat entry ni pun during meeting. hikhik

Pernah dengar tentang kesedapan nasi ayam di Tam Nasi Ayam, Seksyen 23? Lokasi kedainya berhampiran dengan Aeon Big Seksyen 23.

Untuk makluman, di kedai Tam Nasi Ayam ni, menawarkan pelbagai aneka makanan sebab dia buat stall konsep.

Paling femes adalah roti john. Katanya sampai beratur panjang. Saya pun tak try lagi roti john tu. Tapi, saya dah try dia punya nasi ayam. Customer service kat restoran ni memang superb! Laju wei servisnya!

Ni saya dah kelam kabut takdan nak lunch. So saya pun tapao jela.. Baru je melangkah masuk ke kedai tersebut, terus para waiter yang ramah datang tegur dan ambil order. Tak sempat nak browse FB and Insta, terus order tersedia di atas meja.

Tadaa~~ Nampak sedap kan? Yup, memang sedap indeed!


Jadi, tunggu apa lagi, cepat la weih try makan nasi ayam kat sini. Weaahhuu...

Ok, dah turn untuk saya present.

~love~



Ooppsie,
Nak order Collagen Powder Shaklee, boleh WA saya k!
012-373 2589 - Emilia

Hiks.
XOXO

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...