Pages

Thursday, May 19, 2016

Dalam Laci anda Ada apa?

Assalamualaikum

Dulu saya pernah buat entry "What's in Your Bag" kan?

So kali ni nak up entry pasal 'Ada apa dalam laci anda!' Haha... baru menggelabah nak tarik laci sendiri lettew!

Huhu.. for those yang tak buat 5S, confirm sepah. Kikikikiki ;P

Ok, saya pula, kalau saya tarik laci peribadi saya ni, akan kelihatan 2 botol produk Shaklee sedang tersenyum dan terkinja-kinja untuk diri diambil. hehe...

;

;

;

;

;

;

;

;

;




Kenapa saya ambil Omega Guard dan Lecithin ni?

Meh nak kongsi apakah kebaikan yang akan diperoleh daripada pengambilan kedua-dua suppliment ni.

Omega Guard:
- sebagai agen utk menurunkan kadar kolesterol dlm badan
- membantu utk tingkatkan daya ingatan

Lecithin:
- pemecah lemak supaya segala macam makanan yg kita makan yg penuh dgn lemak dpt diuraikan

Lagi? Nak tau lagi, WA saya k! Emilia | 012.373.2589

Sekarang bulan Ramadhan, makanya saya akan ambil supplement mengikut cara yg sesuai sempena puasa ni ;)

~love~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...