Pages

Thursday, December 31, 2015

Shaklee: Mulakan hari anda dengan ESP & Alfalfa

Assalamualaikum

Mulakan hari anda dengan ESP dan Alfalfa.

Alfalfa Complex & ESP

Kebiasaannya, ini adalah supplement yang saya akan consume ketika saya berada di ofis. Nak sediakan ESP, mudah saja.

Kebiasaannya, saya akan campurkan ESP bersama Tamar Cocoa atau Ribena pada malam hari. Shake-shake dan simpan dalam peti sejuk. Keesokan harinya, saya akan grab and go ke ofis.

ESP sedap untuk dinikmati sama ada panas atau sejuk.

Kebaikan ESP adalah, perut akan rasa full setiap masa.. dapat mencegah gastrik dek sebab kesibukan menghadiri meeting sana-sini dan ia on the go. Pemberi tenaga untuk seharian bekerja.  Grab, slurp and go!

Manakala Alfalfa pula, berperanan seperti jamu moden. Ia bagus untuk rawatan dalaman wanita kerana berfungsi seperti kacip fatimah untuk merawat masalah keputihan dan mengetatkan miss V. Oh ya, selain daripada jamu moden, Alfalfa juga dikenali sebagai Vitamin Wanita. 

Banyak kebaikan dan kelebihan yang bakal kita dapat dengan consume ESP dan Alfalfa ni selain daripada pelengkap nutrient. Best kan?

Masih belum terlambat untuk anda mencuba dan rasakan kebaikan Shaklee. Feel free to contact me untuk sebarang pertanyaan. Consultant percuma ya! Silap-silap haribulan, supplement pun saya akan bagi percuma juga. WhatsApp: Milia | 012.373.2589

~love~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...