Pages

Tuesday, December 22, 2015

Jamu Moden: Alfalfa Complex

Assalamualaikum

Pengambilan jamu bagi wanita yang belum berkahwin mahupun yang telah berkahwin adalah penting dan perlu.

Ini adalah kerana jamu memberi kesan yang baik terhadap kesihatan dalaman. Namun, pengambilan jamu jarang untuk dititikberatkan oleh segelintir wanita kerana tidak gemar terhadap rasa yang penuh dengan herba.

Siapa sini yang tak suka makan jamu? Saya ada penyelesaiannya.. heheh.. Jamu moden, yang tiada bau herba akar-akar kayu iaitu Alfalfa Complex.


Apakah tugas Alfalfa Complex ni? Antaranya adalah:

  1. Melegakan keletihan
  2. Membantu melawan alahan
  3. Bertindak sebagai kacip fatimah
  4. Merawat keputihan
  5. Membantu menghapuskan lemak
  6. Mengurangkan masalah sembelit
  7. Meneutralkan asid dalam badan
Pengambilan Alfalfa ni biasa saya ambil setiap pagi, 2-3biji sehari sebelum saya start kerja. Sebab tu, memang ada 1 botol saya simpan dalam laci kat ofis saya ni. Kadang-kadang lupa nak makan kan.. yela sibuk dengan meeting, tu yang memang standby kat ofis sekurang-kurangnya Alfalfa & Vitamin C. Boleh grab dan ngap terus.

Untuk dapatkan harga istimewa dan sample percuma, boleh WhatsApp saya : Milia | 012.373.2589

Serious, saya rasa bersalah bila tak sebarkan kebaikan Shaklee ni. Cuba dulu, dan anda akan rasai Shaklee Effect. Saya sudah, anda bila lagi? Jangan tangguh-tangguh lagi, sendiri yang rugi!

~love~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...