Pages

Wednesday, May 23, 2012

Bowling Shalin's @ Space U8

As-salam,

Entry kali ni agak sudah lama diperuk dlm folder draft. Baru harini berkesempatan nak dipublish.

Wahai penghuni Shah Alam, adakah kalian tahu kewujudan Space U8? Bagi yang taktau, Space U8 ni terletak di TTDI Jaya, Shah Alam yang menghala ke TUDM. Jika anda dari Politeknik Shah Alam tu, bangunan ini akan berada di sebelah kanan anda. Tak susah utk menjumpai bangunan ini.

APakah yang ada di sini? Since saya sampai pun dah agak malam, jadi saya pun tak melakukan sebarang terjahan di tingkat2 lain. Pada hari tersebut saya hanya menerjah pusat bowling yang diberi nama Shalin's. Yups, pemiliknya adalah jaguh bowling negara, Shalin Zulkiflee tu.. Oh ya, yang pastinya panggung wayang MBO dibuka di situ.

Pada malam tersebut, kami yang terdiri drp 3 org bermain utk 3 frame dan 1 lane dengan harga RM60. Yang best main kat sini adalah, kasut bowlingnya masih baru dan segar dari kilang uols! Means, tiada ketidakselesaan bau dialami. Huhu.. ;)

Since dah lama tak main bowling, makanya prestasi lontaran dan balingan agak tidak konsisten.. *wek, mcm la terer sgt main bowling kan? ;P*

Pada frame pertama, mata yg saya peroleh ialah 76points, frame ke-2 sebanyak 86points dan frame yg terakhir, 91pts. Walaupun tidak dpt dan rasanya seumur hidup tak pernah mencapai mata 100++pts, tp saya kira, mutu permainan menunjukkan tren peningkatan. *Well done!*


Tak brape clear kan capturednya, tula 2mp nyer camera hp, gitulaa..huhu




p/s: Space U8, 1st eco mall in Malaysia *err, rasanya gitu laa*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...