Pages

Thursday, November 5, 2015

Secret Recipe 18th Celebration

Assalamualaikum,

Anda peminat Secret Recipe? Tahukah anda, baru-baru ni SR buat celebration ke 18th dengan membuat offer, buy 1 whole cake, free 1 whole marble cheesecake?


Yezza!! beli sebijik kek, dpt sebijik kek marble cheese. Perkara ini berlaku pada 23 Oktober yang lalu.. *dah lepas dah pun event ni, tp saje nak up entry jgk*

Saya bukanlah peminat SR yg giler2.. saya berada di lautan manusia ni pun, secara tak sengaja sebnrnya. In fact, tatau pun ada promo ni pun sbnrnya.. Puncanya ada tu, budak tudung kuning kat gmbr bawah ni.. Wani nama dia.. hahah.. 

Nampak tak, ramai yg beratur panjang?
Kebetulan hari Jumaat tu dia tension.. then dia nak ajak saya lunch.. but kebetulan saya puasa sempena Hari Asyura.. so, saya menolak ajakan beliau dgn baik.. Tak lama kemudian, dia roger2 saya semula, kali ni ajak utk jenjalan without makan.. sbb dah sgt tensen katanya..tensen yg dah tak terbendung.. So, saya pun layankan ajela permintaan minah ni.. *hey Wani, untungla ko dpt kawan mcm aku.. hahaha.. ;P*

Dia nak kluar jenjalan, tp tatau nak ke mana.. So, saya pun suggest utk g SACC ni.. masa nak valletkan parking tu la, ternampak barisan panjang org beratur.. kitorg wonder jgk, "Ni apehal ni ramai2 org ni?"

Then disbbkan si Wani ni dah tensen gaban, tetiba nafsu mkn kek dia timbul n membuak.. tak pasal dia heret saya ke kancah beratur panjang kat SR ni.. "Beb, jom beratur beb.."
'Aik, tetiba lak nak beratur.. ko ada cash tak? aku mmg bwk hp je kuar dgn ko ni.. duit apa pun aku tak bawak'
"No worries.. cukup cash aku ni.. ko nak bli tak"
'Tanak.. tak larat aku nak habiskan 2 bijik kek.'
"Ok, since ko temankan aku kuar n ko pun puasa, meh, lepas kita dptkan kek aku ni, kita bli kek slice utk ko.. nnt ko pilih k!"

Alhamdulillah..thank you Wani! Mudah2an murah rezeki ko.

~love~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...