Pages

Friday, September 18, 2015

Spa D'Wajah Anggerik Mall

As-salam,

Haritu gi Anggerik Mall utk carik baju kurung. Then, takde yang berkenan so jenjalan dlm tu, kemudian ternampak Spa De Wajah yang terletak bersebelahan dengan Tabung Haji.

Since dah takde nak buat apa lunch hour tu, so saja2 la g terjah. Tanya la kat beautician kat situ, fully occupied ke? Then katanya tak.. just ada 2 org pelanggan je yg tgh berurut.

Bila pikir blk, best jgk urut ni.. tp konferm 3jam baru habis.. mana nak dan.. Then decided utk try facial yg ada kat situ.

Saya cuba normal facial RM 80, tu pun dah 60minit estimate duration time dia. Apatah lagi kalau amik yg gold facial dia yang 90minit tu, mau terlelap2 berkajang2 kang..

Beautician yang attend saya that day was Tiara. Urutan dia tak bape kuat eventho saya dah request utk dia tekan kuat ketika urut muka. But, masa dia godek whitehead tu, pergh! Superb beb! Mmg terbaekk.. mmg dia belek setiap milimeter wajah saya. Mmg dia tak benarkan whitehead bersembunyi. Sakit mmg sakit, tp puas ati.. huhu.. 

D Wajah ni ada 3 cawangan di sekitar Shah Alam. Yg kat Seksyen 13 and PKNS tu more to salun.. So people, if korg bercadang nak urut n buat facial, g yang kat Anggerik Mall ni k!

Total saya rileks ketiduran kat situ, ada la dalam 1jam 45 minit. Before leaving that spa, dia ada bagi air suam dan jugak teh serai utk bg kita segar. Yela, dah tdo tak hengat kan.. heheh..

Anyway, nak try spa yg kat Putra Height. Dgrnya best kat situ. Ok, chow! ~love~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...