Pages

Wednesday, September 9, 2015

Shaklee : Bengkak Susu?

As-salam,

Tahukah anda, apabila anda masih dalam berpantang, anda tend utk mengalami bengkak susu? Dan sekiranya bengkak susu ini tidak dirawat dengan segera, anda akan demam dan ia akan berlarutan sehingga payudara anda mengeras dan sakit.

Lecithin dapat membantu melegakan for those mommy yang masih dalam pantang yang mengalami masalah bengkak susu. Jangan biarkan melarat, nnt sendiri jgk yg sakit.

Ni based on my sister testimonial. Dia baru je melahirkan, dan mmg dia tak prepare apa2 supplement pun. So, one day, dia alami bengkak susu and ask from me any tips. Malay biasanya akan tuam dan urut. Tp yela, dgn bdan pun sakit2, so, mana la nak larat nak tuam bagai kan.. So, i bg dia Lecithin utk dia cuba. And the results, dia kata, "Dik, nak order la Lecithin tu... alhamdulillah, berkesan.. lega rasanya ni ha.."

Apa yang ada dalam Lecithin ni sebenarnya? Lecithin mengandungi Asid Linoleik yang amat perlu oleh badan tapi tak dpt dijana oleh badan kita sendiri tetapi blh didapati mellaui diet harian. Contoh diet harian adalah seperti dari telor, jagung dan kacang soya.

Selain daripada membantu mengurangkan bengkak susu, Lecithin juga berfungsi utk memecahkan lemak dan pelangsingan. *best ni for those yang nak kurus!* dan jugak membantu kepada sesiapa yg mengalami sembelit. 

Lagi, apa lagi kebaikan Lecithin ni?

  • mencantikkan kulit dan otot kerana ia dpt membantu penyerapan vitamin A,D,E & K
  • tingkatkan daya ingtan dan kurang stres
  • kurangkan tekanan darah tinggi dan halang pembentukan batu karang
Sesiapa yang nak kurus, cantik dan sihat, meh WA saya for more details!

Mari berkongsi dan sebarkan kebaikan Shaklee.

~Love~





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...