Pages

Friday, June 5, 2015

Candy Crush

As-salam,
Kegilaan game apakah yang melanda diri anda?
Clash Of Clan? Candy Crush?

Macam saya, saya skrg sedang bertungkus lumus dalam menjayakan level-level dlm game Candy Crush. Memula kakak saya yg main game ni. Waktu tu, saya tak terjebak lg dlm memana industri game ni. Lepas tu, kakak ipar saya pun terjebak dlm kancah game CC ni. Saya still maintain tak install game tu dlm handphone saya. Waktu tu, saya just main game Pao je.. game bodo-bodo yang takde keje bela menatang apa pun tatau la. Bentuk lonjong2 mcm telur.

Jadi, bilakah saya terjebak dan lemas dlm CC ni? Sejak saya dalam pantang. Malam-malam takleh tdo and sambil nyusukan baby, saya main CC. Siang saya sibuk pam susu and tgk online shopping. ;P

Dari hari ke hari, confinement period pun dah habis, tanpa sedar saya meniti setiap level CC tu dgn jayanya. Siap tgk kat cheat dlm internet lg if dah berbulan2 if stuck kat certain level.

After 11month ++, saya kini berada di level 445. Another 55 level more to go! Hehe.. Sanggup saya tak tukar handphone uols! Ada skali tu, sangkut kat level brape ntah dah tak ingat. Ikut petua cheat kat internet pun still tak berhasil. Saya siap tnya kat my bestie lg mcm mana dia blh lepas level yang saya sangkut tu... Hahaha.. gigih tak gigih usaha saya tu? huhu..

Reason nape suke main CC ni sbb game ni bukan je main suka2 je collect point. Tp dia ada mission. So from there kita kena strategize. Tu yg sonok and addicted tu.

K la, nak sambung main level yang duk sangkut ni.

Daa..~~ 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...