Pages

Monday, May 25, 2015

Dip n Dip

Assalamualaikum,

As promised, ni nak tepek gambar Dip n Dip.

Ok, ni kira sambungan lepas makan kat La Bodega la ek! Walaupun perut dah kenyang, tp still ada ruang utk selit2 dessert.

Internal deco
Bila dah buat perkara yang unplanned, jadinya saya pun tawakal jela if kantoi dgn bos saya. Jam waktu tu dah pukul 2.45pm mcm tu. Street tu pun dah beransur lengang, tu yang mudah utk kitrog dpt parking kat Dip n Dip tu. Maknanya, mmg kena laksanakan jgk lah plan yang unplan tu.

Kitorg masuk kat Dip n Dip ni, and customer pun tak bape ramai dah.

Kalau dilihat dari segi suasana, tempat ni sesuai utk lepak santai or gossip gathering.



And kitorg order:


kasi zoom sket~



Tak sure whether saya salah pilih menu ke apa.. Tapi biasa je apa yg saya rasa ni.. takdela make me smile sgt..heheh.. but nak try 2nd trial kat curve if tak salah.. Nnt kena google.

Ok, so takde hutang dah kan? Dah cite psl Dip n Dip.. Nanti saya buat review food lain pulak k!

Daa ~~






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...