Pages

Thursday, September 1, 2011

Selamat Merdeka Raya!

Salam readers,

Huhu~ Maybe agak lewat untuk ucapkan Selamat Menyambut Hari Merdeka, tp saya nak jugak ucap kat sini. Heheh... pdhal entry sblum ni ada je wish kan?hehehe.. ;)

So, macam mana raya? Raya tahun ni, saya dapati ramai yg pakai bertemakan purple. Pattern baju mcm biasa, takde yg kelihatan pelik atau unik. Kalau diikutkan yg jual kat bazaar2 raya tu pun mostly pattern yg sama je. Agaknya masing2 pun dah kering idea kot nak cetuskan design yg unik and terbaru. Owh, maybe tahun ni trend manik2 kot. Yups, even saya sendiri pun teringin nak cari baju yg ada manik2 bagai ni. Tp bila dilihat2 pada harganya, 'Humangaaaaiii...bagaikan letakkan kaca mata hitam berjenama Gucci melekat di badan je..' ;P Mahal weih... ;p

Tahun ni preparation untuk raya mmg saaaaangaat low profile. Baju raya saya beli last minute shopping. Kira gamble je la. If ada berkenan, beli. If takde just pakai je la baju mana yang ada. Luckily, ada jugak la terjumpa yg berkenan, so rembat je la. *Sebenarnya ada crite sedih pasal baju raya ni. Tp taknak crite kat sini. Bimbang tambahkan dosa je. So, biar jela saya je yg tahu apa yg jadi sebnrnya..huhu..R A H S I A... :P* Then bab2 beli kuih pulak, tahun ni saya tak menghebat membeli. Semuanya kakak saya yg sponsor. Saya just sponsor kek kukus yang dibeli daripada Kak Nita and beras istimewa dari India.

Apa lagi yer nak crite? Rasanya tu je kot. Penat tak hilang lagi ni. Tadi beraya sampai ke ptg, Maghrib baru smpai rumah. Alhamdulillah cuaca baik je harini. ;) Esok ada plan yang perlu dilaksanakan. ;) Chow sin chi~~~







p/s: *Gudnite*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...