Pages

Monday, October 31, 2016

Vivix mencuci rahim

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Siapa yang tengah period?

Siapa yang sedang berpantang?

Tahu tak korang, dengan mengamalkan Vivix, anda dapat mencuci rahim anda sekaligus dapat merawat luka dalaman yang berlaku kepada wanita pada setiap bulan atau luka yang berlaku semasa kelahiran.



Ini adalah kerana kandungan hebat seperti anggur muscadine yang purely organik dan tinggi kandungan antioksidanya. Disebabkan ia kaya dengan antioksida, sebab tu boleh rawat dan pulihkan luka dalaman dan juga membekal tenaga kepada sel-sel supaya wajah tak pucat lesi dek kerana kehilangan darah yang banyak!

Di samping merawat, VIVIX juga memulihkan dan memberi kesan awet muda terhadap kesihatan luaran. Kepada wanita yang berpantang, jahitan luka czer akan tercantum dan dapat memudarkan parut jahitan. Plus, badan akan menjadi ringan dan bertenaga walaupun kita sibuk menyusu dan mengepam susu untuk si comel.

Bagi wanita yang selalu mengalami senggugut, VIVIX juga meringankan rasa sakit senggut. Bayangkan, setiap kali datang bulan anda terpaksa berguling-guling di atas katil menahan sakit dan lenguh pinggang yang sukar untuk diluahkan mcm mana perasaan ketika senggugut datang menyerang, kan?

Dengan mengambil 1 sudu teh Vivix, insha Allah dapat merawat atau mengurangkan derita sakit senggugut.

Testimoni saya sendiri ya, saya jarang mengalami senggugut. Senggugut akan menyerang sekiranya saya tak jaga pengambilan pemakanan seperti saya banyak minum minuman sejuk dan berais. Kalau saya hentam ais memanjang, bersedia lah. Pasti lenguh-lenguh pinggang akan menuntut saya untuk tampil tak larat. Duduk salah, baring salah.. jadi serba salah dibuatnya bila senggugut ni. Betul tak?

Namun, apabila saya mengamalkan Vivix. Saya dapati, walaupun saya terbabas dlm pengambilan pemakanan saya dengan minum minuman yang berais, berkafien.., senggugut boleh dikatakan hampir tiada.

Dan saya mendapati, pada hari kedua atau ketiga, darah kotor yang keluar akan berketul dan hari ke 6 atau ke 7 akan kering mengikut kitaran normal yang kita blajar masa Sains dan Biologi dulu tu. Takde terlajak-lajak tempoh period.. Which mean, VIVIX telah menjalankan tugasnya iaitu mencuci rahim saya.

Sebab tu saya sarankan wanita yang sedang berpantang, TOLONNNNG LA ambil VIVIX ni. Ia sangat membantu pengeluaran darah nifas. Darah nifas seperti yang kita belajar, ia keluar dalam suatu jangka masa yang lama. Dan kalau tak keluar habis, tu yg timbul istilah org dedulu ada sebut bentan la.. rentan la.. rengat la..

Wanita terutama sekali WAJIB jaga kesihatana diri, nak-nak kesihatan dalaman. Untuk diri sendiri jugak. Sakit tau kalau dah bentan atau rengat tu.. boleh nangis! Serious. Sebab di kala itu pun, kita punya emosi tak brapa stabil. Then self esteem pada ketika itu akan low. Sebab tu, kena naikkan semula dan rawat dari dalam dengan VIVIX.



For those yang disahkan pregnant, anda dilarang mengamalkan VIVIX k! Bimbang nnt dia cuci skali 'isi' yang ada. Kan dah nama tajuk pun VIVIX mencuci rahim kan.

Bagi yang tertanya-tanya promo VIVIX + sampel Collagen Powder PERCUMA yang saya anjurkan berlangsung sampai bila? Saya lanjutkan hingga bulan November k!


Xoxo,
Love ♡

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...